مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

ایلام - شامگاه یکشنبه بود که تمام دنیا، متحیر و انگشت به دهانِ پاسخ قاطع موشکی و پهپادی وعده صادق از سوی هوافضای سپاه به رژیم اشغالگر و منحوس اسرائیل شدند.

این اقدام ایران موجی از شادمانی و شعف را در بین مردم جمهوری اسلامی و سایر ملل آزاده و حامیان و دوستداران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان برانگیخت.

مردم استان ایلام نیز همپای دیگر استان های کشور در چندین مرحله حمایت و شعف خود از اقدام سپاه در عملیات وعده صادق را نشان دادند.

امروز نیز از در راستای حمایت از سپاه و محکومیت جنایات متعدد رژیم غاصب اسرائیل در ایران و منطقه، مردم ولایتمدار ایلام بعد از اقامه نماز جمعه راهپمایی کردند.
آنها با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و حزب الله و فلسطین، تصاویری از مقام معظم رهبری بار دیگر با اقدام سپاه در عملیات وعده صادق نشان دادند.

آنها مسافت مصلی تا چهارراه مادر با سردادن شعارهایی چون الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل طی کردند.

آتش زدن پرچم رژیم منحوس اسرائیل و آمریکا و قرائت بیانیه از دیگر برنامه های این تجمع خودجوش مردمی بود.
به گزارش ایرنا، پس از اقدام مذبوحانه اسرائیل در حمله به سفارت ایران در سوریه و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی و دیپلماتیک ایران، سپاه پاسداران کشور شامگاه یکشنبه هفته جاری در پاسخ مشروع و قاطع به این جنایت رژیم صهیونیستی، عملیات پهپادی و موشکی را علیه این رژیم متخاصم و تروریستی انجام داد.

مردم ایلام در همان شب عملیات و روز بعد از آن با حضور در خیابان ها، به شادی و حمایت از این اقدام سپاه پرداختند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group