مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 



ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: یک میلیون و ۲۶۱ هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ناوگان حمل و نقل این استان جابجا شده است.



نورالله دلخواه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این میزان حمل کالا توسط ۸۳ هزار و ۱۳۶ سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

دلخواه تاکید کرد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت ‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استقرار و فعالیت ۱۲ تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است.

وی اضافه کرد: همچنین روزانه و در بازه های زمانی متفاوت، گشت های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نحوه ارائه خدمات و میزان رعایت پروتکل ها را رصد می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

دلخواه تاکید کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس نمایند.

۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

 

***

#من_ماسک_می_زنم



***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

 

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

 

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

 

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group