مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت





ایلام - فرمانده انتظامی ایلام از اجرای طرح استانی مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در ایلام خبر داد و گفت: طی اجرای این طرح ۷۱ قبضه انواع سلاح کشف شد و میزان کشفیات به نسبت دوره مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز سه شنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه است و در این راستا طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان به اجرا درآمد.

وی افزود: ۷۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه ۴۵۸ عدد مهمات با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح در روزهای آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: طی اجرای این طرح، ۵۷ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

القاصی مهر با اشاره به اینکه، امنیت فرایند اجتماعی و حفظ آن نیازمند مشارکت همه اقشار مختلف جامعه است، یادآور شد: مبارزه بی امان با هنجارشکنان و عاملان فروش سلاح و مهمات غیر مجاز نیز یکی دیگر از اقدامات خوب پلیس استان است که در این راستا افزایش ۵۱ درصدی کشفیات سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح استان به ثبت رسید.

سردار القاصی مهر ضمن تقدیر از همراهی و همکاری دستگاه قضایی و عموم مردم، عنوان داشت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی در تمامی مناطق جرم خیز حضور دارد و بطور قطع قاچاقچیان سلاح و مهمات در دام پلیس خواهند افتاد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

 

***

#من_ماسک_می_زنم



***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

 

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

 

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

 

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group