مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 اطلاعیه گروه رسانه ای ندای زاگرس

 

ندای زاگرس http://www.nedayezagros.ir 

 

سپهرروز

 

پویاخبر  http://pooyakhabar.ir 

 

ماناسپهر  http://www.manasepehr.ir

 

نگاه اقتصاد http://negaheghtesad.ir 

 

 

رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی باید با مردم و در کنار مردم و زبان گویای آنان در مقابل مسئولین باشد تا دردی از درمان نماند و حرفی از قلم نیفتد.

 

در این راستا و در جهت سیر تکاملی حرکت به سمت پویایی و ارتباط بیشتر و بهتر با مردم که صاحبان اصلی رسانه هستند، «گروه رسانه ای ندای زاگرس» با تمسک به ذات اقدس الهی و دعای خیر همراهان همیشگی اش با کادری مجرب و توانمند و زیر نظر شورای نویسندگان متشکل از اندیشمندان، هنرمندان و قلم به دستان توانای کشور با عزمی راسخ تر و با پشتوانه سالهای قلم فرسایی در وادی رسانه، دست گرمتان را به یاری و همراهی می فشارد تا همچنان با شما و برای شما باشیم و بنویسیم و بخواهیم.

 

اکنون در راستای گسترش فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی به روز و ماندگار و انعکاس چالش‌ها و مشکلات پیش‌رو در نقاط مختلف کشور دوست‌داشتنی‌مان؛ ایران عزیز و سرافراز، در نظر داریم تا نسبت به جذب علاقمندان به کار در حوزه‌ی خبرنگاری، عکاسی و نویسندگی افتخاری اقدام نماییم.

 

اصحاب قلم و اندیشه و صاحبان فکر و تدبیر که توانایی همکاری با این گروه رسانه ای  را در خود می‌بینند، می‌بایستی رزومه خود شامل مشخصات شناسنامه‌ای، عکس، آدرس دقیق محل سکونت و تلفن تماس را از طریق ایمیل  این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید ارسال کنند.

 

مدیران محترم روابط‌عمومی وزارتخانه ها، سازمانها، نهادها ادارت و شرکتهای دولتی و خصوصی در سراسر کشور نیز می‌توانند اخبار، گزارشات و آگهی های خود را از طریق واتساپ: 09398433916 و ایمیل  این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید  برای ما ارسال نموده تا در کمترین زمان به اطلاع عموم برسد.

 

شماره تماس 09120720761 (سجادی) در طول شبانه‌روز پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.

 

امیدواریم به یاری خدای سبحان و هم‌یاری و همکاری نویسندگان و مدیران توانمند در سراسر کشور، بتوانیم مرهمی بر آلام مردمان زحمت‌کش و بی‌ادعای میهن سربلندمان باشیم و راه توسعه و آبادانی را بیش از گذشته هموار نماییم.

 

-هفته نامه و پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس: تلفن تماس: 08433367112 (سودابه خانی)

 

-هفته نامه سپهرروز و پایگاه خبری تحلیلی ماناسپهر: تلفن تماس 08433350907 (فرشته قاسمیان)

 

- پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر: تلفن تماس: 09120720761 -09398433916 (سیدداود سجادی)

 

- پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد:  تلفن تماس: 0833366768 (زینب خیرالهی)

 


🔴🔴🔴🔴🔴

 

https://ble.im/nedayezagroos


👇

ble.im/join/MDgxMGE1OT

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group