مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 


اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر: در بحبوحه جنگ تحمیلی و بمباران های ددمنشانه دشمن، زمانی که کودک خردسالی بیش نبود، در شهر ایلام به رشته پهلوانی و زورخانه ای روی آورد و از همان ابتدا با جدیت و پشتکار و در سخت ترین شرایط وقت، علاقه اش را با تمرینات فشرده پیوند زد تا بتواند دست به کسب افتخار برای استان محروم و جنگ زده اش بزند.


🔺مسابقات قهرمانی کشور در سال ۶۷ در بابل برای او یک تجربه ی دلنشین و سودمند بود تا در ادامه در سال های ۷۰ تا ۷۴ بتواند در رقابت های کشوری رشته «چرخ تیز و چمنی»عنوان دار قهرمانی باشد.


🔺کسب دو عنوان دومی و سه عنوان سومی هم در کارنامه پربار ورزشی اش به چشم می خورد.


🔺«شهاب» بعد از شرکت در دوره آموزش مربیگری فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی در سنندج، تجربیات ارزشمند خود را در اختیار شاگردانش قرار داد تا پرچم افتخارآفرینی این رشته را بالا نگه دارند.

🔺مدیریت توانایش و جدیت و پشتکار و داشتن روحیه پیشرونده اش در امور اجرایی، مسئولین ورزشی را مجاب کرد تا «شهاب شهبازی» را در سمت مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام به کار گیرند.


🔺توانمندی هایش او را در منصب های مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل، رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل، مشاور اجرایی مدیرکل، رئیس گروه آموزش اداره کل، معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرداول در حیطه ی خدمت به ورزش استان قرار داد و امروز هم با عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران کماکان ورزشکارانه راه ورزشی اش را ادامه می دهد....


🔺شهاب شهبازی در گفتگو با ما به عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات تخصصی (اتاق فکر ) هیات های ورزشی جهت تدوین برنامه راهبردی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و برگزاری دو جلسه ستاد ساماندهی جوانان در مدت دو ماه برای رسیدگی و توجه به امر مهم جوانان را می توان از این جمله برشمرد.

🔺رئیس ورزش و جوانان شهرستان مهران در ادامه با بیان پی گیری پروژه های عمرانی شهرستان مهران و رایزنی با مسئولان استان و شهرستان جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و پی گیری تکمیل پروژه های زمین چمن، خانه جوان و زمین چمن مصنوعی شهرک اسلامیه به رایزنی جهت تعمیر تنها استخر مهران علیرغم عدم وجود اعتبار که خوشبختانه اکنون تعمیر و مرمت گردیده و در اختیار مردم شریف مهران قرار گرفته است، اشاره کرد و افزود: اقدامات مثبت دیگری از جمله همکاری و تعامل با دستگاههای اجرایی شهرستان، راه اندازی رشته های ورزشی اسکیت، هندبال و بدمینتون و رایزنی جهت احداث سالن ورزشی در روستای بانرحمان و ایجاد چمن مصنوعی توسط این اداره صورت گرفته است.

🔺شهبازی از ساخت مجموعه ورزشی شهدا مهران با توجه به شرایط آب هوایی و ایجاد سه خانه ورزش روستا در روستاهای ریکا، گلان و شهرک اسلامیه سخن به میان آورد و افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در مناسبت های مختلف سه ماهه اول سال جاری، برگزاری جشنواره نشاط و امید و تجلیل از جوانان برتر شهرستان، حمایت و نظارت بر باشگاههای خصوصی در بخش آقایان و بانوان و حضور مستمر بر تمرینات هیات ورزشی در اماکن هم شامل اقدامات انجام گرفته می باشند.

🔺این مسئول با بیان تکمیل و راه اندازی رینگ بوکس به ارزش ریالی 25 ملیون تومان از طریق شرکت های نفتی و اعزام تیمهای ورزشی به مسابقات مختلف قهرمانی استان و کشور، از برگزاری کارگاههای آموزشی در راستای توسعه و دانش افزایی مربیان رشته های مختلف ورزشی و رایزنی با هیات های استانی جهت میزبانی مسابقات و مسولین جهت اختصاص بودجه برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی با توجه به ضرورت سخن گفت.

🔺شهبازی نگاه ویژه به مناطق حاشیه نشین به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی را مثبت ارزیابی کرد و در ادامه به برگزاری اردوهای فرهنگی ورزشی و کلاسهای قرآن و احکام ویژه ویژه نوجوانان و جوانان و ایجاد پایگاه اوقات فراغت با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاهها اشاره کرد./پویاخبر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

×××

 

   

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، یادداشت، سوژه و درج تبلیغات

   

 ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴ - ۰۹۳۹۸۴۳۳۹۱۶ - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

  

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group