مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 

 

پویاخبر- پیمان کمالوندی: ایامی است که پس از شنیدن خبر شهادتت؛ در خلوتم برایت می‌گریم و با چشمانی به رنگ خون، هنوز هم آرام نمی‌شوم چونکه غم فراقت بر دل سنگینی می‌کند و کاری از دست اشک برنیاید. تصمیم گرفته‌ام چند سطری از روی دلتنگی برایت بنگارم بلکه اندکی خودم را تسلی بخشم.


چشمانم می‌سوزد و اشک امانم را بریده و این کلمات و جملات را در حالی می‌نگارم که غم فراقت همچون باری گران، نفس کشیدن را برایم سخت‌ نموده است. اشک تنها دفاعم در برابر این غم است و می‌دانم این غم و اشک مدت‌ها مهمان دل و دیده‌ام هستند زیرا کسی نیست دلداریم دهد؛ لیکن همه داغدارند و محتاج دلداری.


تو ای سردار معجزه گر!! کدامین ستاره پرفروغ رخ نمود تا این گونه تو را به آسمان حریم یار رهنمون سازد؟ بامداد آدینه؛ عجب روزی را برای وصالت با حق انتخاب کردی!! یاران و دوستدارانت همه با گونه‌هایی خیس و چشمان به رنگ خون و صدایی گرفته، مرثیه شهادت را می‌سرایند. خوشا به حالت که بنده برگزیده یزدان بودی و تو را با زیباترین نوع مرگ به آستان خود پذیرفت.


یقیناً ملائکه به حالت غبطه خواهند خورد که همنشین سیدالشهدا شده‌ای. تو ای آفتاب طلوع کرده از دیار خاور و ای شیر بی‌بدیل بیشه‌های نبرد! صدای خروش گام‌هایت هنوز در بین النهرین تجلی امید و رجاست و خاک سرد و بی‌فروغ فرودگاه بغداد؛ از تو قداست می‌گیرد.

 

به راستی که مرهم درد اهل بیت(ع) بودی و بوسه‌های سید علی نایب صاحب الامر(عج)بر پیشانیت؛ بهترین توصیف قدرشناسی از توست. به راستی که تو را نشناختیم و دشمن پیش‌دستی کرد و زودتر از دوستدارانت عرفان و جهاد و حب به اهل بیت(ع) را در تو کاشف شد.


به راستی که معنای عشق بودی!! شیر مادر حلالت که کتابی از حماسه و رشادت را به روی‌مان گشودی!


حقا که انتخاب عزراییل برایت، شهادت بود و به قول فرموده رهبر مسلمین جهان، شهادتت به دست پلیدترین انسانها رقم خورد. به گمانم این ایام نمی در گوشه چشمان همه جمع بود و خیال خشکیدن نداشت بلکه پرآب‌تر می‌شد. این اشک در ماتم سرداری‌ بود که مجاهدت‌‌هایش را دوست و دشمن می‌داند.

 

آن دژخیم نابکاری که مست از پیروزی؛ به سوی تو نشانه گرفت، ندانست که قلب ۸۰ میلیون آریایی و بلکه میلیون‌‌ها نفر مظلوم و بی‌دفاع سوری و عراقی و لبنانی و یمنی و فلسطینی را هدف گرفته است.


جسم تکه تکه شده ات، تصویری امروزی از حماسه‌ای ۱۴۰۰ ساله است که در آن فرزندان پیامبر نور و رحمت را در نینوا مظلومانه قطعه‌قطعه کردند. امروز دستان بریده سقای لب‌تشنگان را به واسطه دست بریده تو بهتر درک می‌کنیم.


هان ای دشمن پلید!! ذات تو برگرفته از نفس شیطان است و مگر سرداری همچون قاسم سلیمانی نقاب از چهره‌ات برکشد. چهل سال مجاهدت و دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) و انقلاب مقدسمان؛ پاداشش فقط شهادتی نینوایی است که حضرت حق آن را برای سردار دلها با کمال و زیبایی ترسیم کرد.


بیشتر از ما این مردمان و رزمندگان سوری و عراقی و یمنی و لبنانی و فلسطینی‌اند که حامی و یاوری بسان کوه از آنان گرفته شد. آن نگاه نافذ و آن لبخند زیبا و دلنشین‌ات مگر چه اعجازی در خود داشت که همه اینگونه بی‌تاب و گریان هجران تواند. چه کسی می‌تواند تسکین‌گر مردمانی باشد که سالهاست در میان افسون فتنه دشمنان؛ به قدرت سرداری طلسم‌شکن دل‌بسته‌اند؟ چه کسی غم رفتن تو را از دل دلباختگانت بزداید و مرهمی برای تسکین زخم عمیق بی‌سرداری باشد؟

 

دشمن به قدرت پهباد و بالگرد و بمب‌اش دلخوش است و ما به سرداری رشید و محبوبی دلگرمیم که از تبار نیکان و نهضت کربلاست. سلاح دشمن تنها توانست تو را آسمانی کند. اما تو جهانی را دگرگون کردی و رفتنت، اعجاز وار اتحاد و همدلی را در بلاد اسلام جاری ساخت. حال خود دشمن قضاوت کند که سلاح او قدرت دارد یا سردار ما!!!


بدترکیبی بنام ترامپ، هرازگاهی با ادبیاتی بچگانه، حرف‌هایی می‌زند که هرکس بشنود، با درک آن شرمسار انسانیت و ادب می‌شود. اگر چه بزرگان ما و در رأس آنان رهبر مهر و کرامت؛ از روی بزرگی و عزت، به این اهانت‌ها و گزافه‌گویی یک دیوانه محلی نمی‌گذارند اما او گستاخ‌تر می‌گردد و حقارت را برای خود بزرگی می‌داند. نمی‌دانم که قدرت این دیوانه که به آن می‌نازد، در چه حدی است اما همچون نمرود ستمگر برای پایان حیات کثیفش، نیش پشه‌ای کافیست! چه برسد به اینکه اگر نایب صاحب الزمان(عج) اشاره‌ای کند، قتل او آرمان هر شیعه‌ای گردد.

 

حضور میلیونی ملت در تشییع پیکر پاک تو و همرزمانت، پیامی بزرگ برای دوست و دشمن بود و به معنای واقعی کلمه کمر ملت شکست اما عزمش برای مبارزه با شیطان و انتقام خون پاک تو جزم شده و موج انتقام خواهی در فضای این سرزمین جاریست. پس به خدای سبحان و قطره‌های خون پاک ریخته شده‌ات قسم که به هر قیمتی انتقامت را خواهیم گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group